Traxxas TRX-4 Chevrolet K10 Cheyenne High Trail Edition 1/10 RTR - Zilvergrijs
- Art. Nr.: TRX-92056-4SLVR
Liever afhalen in onze winkel?
Productomschrijving
Traxxas tilt schaalavontuur naar een hoger niveau met de TRX-4® Chevrolet® K10 High Trail Edition. Dankzij devoorgeïnstalleerde Long Arm Lift Kit en extra grote banden, staat de zeer gedetailleerde K10-replicabody zo'n 3 centimeter hoger dan de standaard TRX-4. De verlengde wielbasis van de K10 verbetert de reeds legendarische offroad-capaciteiten van de TRX-4 verder voor nog meer plezier op het parcours. De TRX-4 High Trail Edition is het perfecte voertuig voor de bestuurder die alles wil: extreme all-terrain capaciteiten, verbluffende looks en Traxxas-Tough™ duurzaamheid.
Ultieme bodemvrijheid
De TRX-4 Scale and Trail Crawler is direct uit de doos uitgerust met de baanbrekende portaalassenset van Traxxas. Portaalassen liften de truck voor een enorme bodemvrijheid in het midden. Om dezelfde speling te krijgen met rechte assen zouden de banden meer dan 2,5 cm hoger moeten zijn dan de banden van de TRX-4. Het chassis, dat zich gemakkelijk over rotsblokken tilt, neemt absoluut het minst bewandelde pad en laat alle anderen gewoonweg achter zich.
Koppelverdraaiing geëlimineerd
De portaalassen maken gebruik van versnellingsreductie direct bij de wielen, waardoor ongewenste torsieverdraaiing drastisch wordt verminderd. De totale reductie van de asoverbrenging is meer dan tweemaal niet-portaalontwerpen. Het motorkoppel van de Titan 550 wordt vertaald in een rechte, krachtige, voorwaartse beweging, in plaats van verspilde energie om je rig van de rotsen af te draaien.
High Trail-editie
De in de fabriek geïnstalleerde Long Arm Lift Kit verhoogt de K10 High Trail™ Edition meer dan 2,5 cm voor superieure bodemvrijheid. Grote 2,2-inch mag-wielen en Canyon Trail-banden temmen zelfs de meest technische paden om je schaalavonturen verder uit te breiden dan ooit tevoren
Stijf stalen frame
Een heavy-duty ladderframe van gevormd staal met gegoten dwarsbalken creëert een extreem stijve ruggengraat waardoor de ophanging het werk kan doen waarvoor hij is ontworpen. Je zult het verschil voelen op paden waar de eliminatie van chassisflex zorgt voor een nauwkeurige wielplaatsing bij het navigeren op technisch terrein.
Differentiële vergrendeling op afstand
Traxxas biedt u de veelzijdigheid om de voor- en achterdifferentiëlen rechtstreeks vanaf uw zender te vergrendelen en ontgrendelen om aan uw rijbehoeften te voldoen. Laat de differentiëlen ontgrendeld voor ontspannen rijden op het parcours met soepele, krappe bochten en betere handling bij hoge snelheden. Als het parcours technisch wordt, vergrendel dan de voor- en achterdifferentiëlen, of alleen de voorkant, voor superieure grip op extreem terrein. Ons gepatenteerde ontwerp is bewezen robuust en capabel in de Traxxas Summit. Nieuwe sleeved microkabels regelen de differentiële actie, zonder de enorme ophanging te beperken.
Digitale servo met metalen tandwielen
Een nieuwe digitale servo met volledig metalen tandwiel geeft je de duurzaamheid en stuurautoriteit die je nodig hebt om zelfverzekerd en betrouwbaar door moeilijke situaties te komen.
Cruise control
Het Traxxas TQi-radiosysteem is uitgerust met cruisecontrol voor langeafstandstochten. Stel uw snelheid in met behulp van de zender en gebruik vervolgens de multifunctionele knop om deze sneller of langzamer af te stemmen op het tempo van uw caravan van ontdekkingsreizigers. Cruisecontrol maakt het gemakkelijk en comfortabel voor de TRX-4 Scale en Trail Crawler om je metgezel te zijn voor urenlang rijplezier en verkenning.
3S-voedingssysteem
De nieuwe XL-5 HV elektronische snelheidsregeling biedt 3S LiPo-mogelijkheden voor sterker, efficiënter hardlopen. Er zijn nieuwe snelheidsregelingsprofielen toegevoegd voor een soepele en nauwkeurige controle. Een nieuw Trail-profiel zorgt voor soepel rijden voor de meeste van je avonturen, terwijl een nieuw Crawl-profiel hill hold en instant reverse introduceert voor extreem technische cursussen. Beide helpen u vanaf het begin gemakkelijk door obstakels te navigeren. Lange looptijden, tot wel 2 uur, zijn mogelijk met een Traxxas 3S 5000mAh iD LiPo battery pack!
Cliploze montage voor de body
De cliploze body van de K10 houdt het pad stevig vast, maar laat in slechts enkele seconden los om toegang te krijgen tot het chassis. Dit verborgen vergrendelingssysteem voegt een nieuw niveau van gemak en schaalrealisme toe aan de TRX-4 door traditionele bodyclips te verwijderen die de strakke lijnen van het lichaam kunnen onderbreken.
Extra grote 2,2" wielen en banden
Agressieve S1-compound Canyon Trail-banden hebben grote nokken voor meer grip met 2-traps schuimrubberen inzetstukken voor realistische trailprestaties. De banden zijn gemonteerd en voorgelijmd op grote 2,2" 8-gaats chromen mag-wielen met gedetailleerde replica-vergrendelingsnaven om de wielmoeren te verbergen.
Specificaties:
- Lengte: 563mm
- Spoorbreedte: 270 mm
- Bodemvrijheid in het midden: 99mm
- Gewicht (zonder batterij): 3,35kg
- Hoogte (totaal): 277mm
- Wielbasis: 336mm
- Benaderingshoek: 70°
- Vertrekhoek: 52 °
- Doorbreekhoek: 67°
- Lengte Schokbrekers: 110mm
- Velgmaat: 56x34mm
- Bandenmaat: 135x54mm
- Wielmeenemers: 12 mm Hex
- Snelheidsregelaar: XL-5 HV
- Motor (elektrisch): 21T
- Transmissie: Hi-Lo met 2 snelheden, schakelen op afstand
- Gear Pitch: 32P
- Differentieeltype: 4 Tandwielen, vergrendeling op afstand
- Chassisstructuur / materiaal: Stalen ladderframe met nylon composiet dwarsbalken
- Remtype: Elektronische "Hill Hold"
- Aandrijfsysteem: as aangedreven 4WD
- Besturing: Op chassis gemonteerde servo
- Servo: 2075X Metal Gear
- Zender: TQi™ 2,4 GHz 4-kanaals zender
- Ontvanger: TRX6533
- Vaardigheidsniveau: 1
- Batterijlade: 158,75 L x 47 B x 23/26 mm H
Specificaties
Downloads
Lagere prijs?
Reviews
Gemiddelde van 0 reviews
Beoordeling per onderdeel
-
50 reviews
-
40 reviews
-
30 reviews
-
20 reviews
-
10 reviews