Geschillen & Klachten
Wij doen er alles aan om u als klant tevreden te houden.
Helaas kan het altijd gebeuren dat er ergens een geschil over ontstaat.
Wij vragen u dan ook vriendelijk contact met ons op te nemen op info@wetronic.nl
Zodat wij samen met u tot een oplossing kunnen komen voor het betreffende probleem.
Ook als u ergens fouten ziet op onze website verzoeken wij u vriendelijk deze aan ons te melden.
Mocht u er met ons niet uit komen en wilt u graag dat een onafhankelijke partij meekijkt in uw zaak dat is ook mogelijk!
Wij zijn aangesloten bij Webwinkelkeur. Zij zijn een onafhankelijke instantie welke kan bemiddelen bij een eventueel geschil.
Via onderstaand logo kunt u zich bij hun melden met een eventueel geschil en zij zullen hierin bemiddelen.
https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/
Tevens kunt u als consument binnen de EU sinds 15 februari 2016 ook uw geschil aanmelden bij ODR platform van de Europese Commissie.
Dit ODR platform kunt u vinden op http://ec.europa.eu/odr
Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren van het platform van de Europese Unie.