Menu
Menu
Winkelwagen
Wij gebruiken cookies om u zo goed mogelijk tot dienst te zijn.
Voor meer informatie zie onze Privacy Policy

Repair & Pickup service

Beste Klant,

 

LET OP: Per afspraak mag u met maximaal 2 personen komen, kinderen onder de 14 jaar tellen hierin ook mee! Met meer dan 1 kind komen als ouder is momenteel helaas niet mogelijk.

Update: Vanaf 16-3 mogen wij meer klanten ontvangen in de winkel dit houdt in dat het mogelijk is om vanaf 16-3 een afpsraak in te plannen voor 60 minuten! Ook wordt het mogelijk om een afspraak in te plannen met een specialist dit kan echter alleen telefonisch gepland worden.

 

Per 3 maart mogen wij weer klanten in onze winkel ontvangen, echter wel uitsluitend op afspraak en niet meer dan 2 klanten tegelijk.
Om dit mogelijk te maken werken we dan ook nog steeds met de online agenda waarin u een afspraak kunt maken. 
Het is dan ook helaas niet mogelijk om met meer dan 2 personen bij ons in de winkel te komen ook niet met meer dan 1 kind.
We vragen ook om uw begrip om echt aan dit tijdsblok te houden welke u heeft afgesproken daar in veel gevallen de andere klant ook graag gebruik wilt maken van de mogelijkheid.
Op dit moment kunnen we u een tijdblok van 30 of 60 minuten aanbieden zo heeft u voldoende tijd om rustig in onze winkel rond te kijken en vragen te stellen ook kunnen we weer beperkt service bieden.
Wel vragen we als u alleen iets wilt afhalen om hiervoor geen winkel bezoek in te plannen. Het aantal sloten van het winkel bezoek zijn beperkt tot 12 klanten per uur en vol = vol!



U kunt reparaties uiteraard nog steeds aanbieden bij onze balie voorin de winkel ook hiervoor heeft u een afspraak nodig bij een kleine reparatie kunt u hem vaak vlak daarna alweer ophalen.
Bij een langere reparatie kan het zijn dat het niet mogelijk is hier op te wachten, het is ook niet mogelijk om een reparatie te laten uitvoeren tijdens een winkel bezoek hiervoor dient u echt de reparatie aanbieden / afhalen optie voor te gebruiken.
Dit omdat wij de reparatie achter in onze werkplaats uitvoeren en niet mogen uitvoeren op onze service balie op dit moment.
We verzoeken u dan ook vriendelijk om bij de reparatie de aankoopbon (indien garantie of serviceplan) en een korte omschrijving van de klacht te doen samen met uw contact gegevens.

 

Om dit proces zo goed mogelijk te begeleiden is het van belang dat er geen drukte ontstaat bij onze winkel en daarom werken we dan ook uitsluitend op afspraak in een blok van 30 minuten.
Zonder afspraak is het niet mogelijk om een bestelling af te halen of een reparatie binnen te brengen.
Toevoegingen aan bestellingen zijn ook niet mogelijk in de winkel u krijgt van ons een gesloten pakket mee net als u gewend bent bij de pakket punten van PostNL, DHL, etc.
Wij hebben tijdelijk alle producten welke wij in onze winkel fysiek hebben liggen actief gezet op de webshop. Hierdoor ziet u diverse producten online staan zonder omschrijving of foto’s.
De voorraad vermeld in onze webshop is de actuele voorraad en voor 99,5% juist.

 

Via onderstaande knop kunt u een afspraak inplannen, indien u nog geen afspraak heeft staan of als u een nieuwe afspraak wilt maken.
Dit geldt zowel voor het binnen brengen van reparaties als het afhalen van pakketten. Bent u verhinderd meldt dit dan bij ons zodat wij uw tijdslot weer vrij kunnen geven voor een andere klant.

 

Zonder afspraak kunnen wij u helaas niet helpen! Na het maken van de afspraak krijgt u van ons systeem een mail met de bevestiging. Zonder bevestiging is uw afspraak niet aangekomen!

Maak een afspraak