Om te voldoen aan de vluchtvereisten van multi-rotoren, zoals zware belasting en lange vluchten, moeten we meestal het motorkoppel en de efficiëntie verhogen, dus veel piloten gebruiken schijfmotoren om aan de genoemde vereisten te voldoen. Ze zien echter over het hoofd dat het daaruit voortvloeiende compatibiliteitsprobleem ertoe zal leiden dat veel piloten terugdeinzen. Onze XRotor ESC's zijn nu uitstekend compatibel met verschillende schijfmotoren, en dit kan de kans op vliegtuigongelukken veroorzaakt door "vergrendelde rotor" aanzienlijk verminderen.
Automatische timing instelbare en vooraf ingestelde parameters voor zeer intelligente bediening
Automatische aanpassing van de timing en vooraf ingestelde parameters die van toepassing zijn op de meeste toepassingen, vereenvoudigen de bediening en geoptimaliseerde gebruikerservaring enorm
Speciaal kernprogramma voor snelle gasrespons
Door de speciale framestructuur is de vraag naar ESC-respons nog harder geworden dan normaal, aangezien een snelle gasrespons een stabiele hover en snelle beweging betekent. Met de snelle respons kunnen Xrotor circulaire serie ESC's zeker verschillende uitdagingen gemakkelijk aan.
Signaalverversingssnelheid tot 621Hz ondersteund
XRotor maakt de signaalfrequentie tot 621 Hz mogelijk en is perfect compatibel met verschillende vluchtbesturingen.
(Opmerking: als de vernieuwingsfrequentie hoger is dan 500 Hz, is het ESC-besturingssignaal het niet-standaard gaspedaalsignaal)
Technologie voor optimalisatie van efficiëntie / Grote stabiliteit en efficiëntie
Driving Efficiency Technology (DEO) verlaagt effectief de ESC-bedrijfstemperatuur, verbetert de vliegtijd en zorgt voor een betere Throttle-lineariteit en goede stabiliteit.
Met de DEO-technologie kan de bedrijfstemperatuur van de ESC met ongeveer 20% worden verlaagd en de bedrijfsefficiëntie met maximaal 10% worden verbeterd.
Twisted-pair gaskabel signaalkabel
De twisted-pair-kabel kan de overspraak die bij de signaaloverdracht wordt geproduceerd, effectief verminderen en de hele vlucht stabieler maken.
MOSFet met superlage interne weerstand
Hoogwaardige MOSFets in ESC's uit de XRotor-serie hebben uitstekende prestaties en een groot stroomuithoudingsvermogen
Technische specificaties Hobbywing XRotor 20A ESC:
- Motordraadconnectoren verlengd op siliconendraden
- Cont./piekstroom: 20A / 30A
- Motortype: sensorloze borstelloze motor
- Timing: hoog / gemiddeld
- Toepassingen: Multi-rotorsysteem met een diameter van 330-450 mm
- LiPo-cellen: 3-4S LiPo
- BEC-uitgang: NEE
- Weerstand: Ohm
- Koelventilator: nee
- Afmetingen (LxBxH): 52,4 x 21,5 x 7 mm
- Gewicht: 14 g